About

 

Cégünk törzsgárdáját az 1992-ben megszüntetett MÁV Budapesti Építési Főnökségről jött dolgozók alkotják. A cég, mint a Vasúti Infrastruktúra Betéti Társaság (mely ma már kizárólag csak tervezési munkákat végez) 1992-ben alakult, e mellett a kivitelezési munkákra való tekintettel, alakítottunk egy Kft-t is.

1997. és 1998. év folyamán a Magyar Aszfalt és Leonhard Weiss Kft-k égisze alatt működtünk, melynek során igen nagy kihívást jelentő feladatunk volt a speciális felépítménnyel tervezett Népszínház utcai villamos teljes átépítése, mely a hasonló fővárosi munkák között a legjobb minősítést kapta. Szintén a Budapest Főváros villamos pálya építési programjának keretében építettük tovább 2-2 km-el a “14”-es villamos vágányait, és ekkor építettük meg az egri Omya Kft. új mészkőbánya vontató vágányát.

Cégünk fő profilja a közlekedési létesítmények; mindenekelőtt vasúti pálya, állomás, iparvágány, ipartelepek ill. utak, belső úthálózatok tervezése, engedélyeztetése és kivitelezése. (A magasépítési munkák végzését 2005 óta szüneteltetjük).

A társaság ügyvitelében 1999 elején jelentős változtatásokat hajtottunk végre, melynek eredményeként erőteljes gazdasági fellendülést értünk el. Munkánk során teljes körű szolgáltatás nyújtására törekszünk, mely a következő tevékenységeket foglalja magába: felmérés, kitűzés, tervezés, árazás, engedélyeztetés és kivitelezés, (esetenként tervezői művezetés vagy műszaki ellenőrzés), melyek elvégzését a mindenkori igény szerint vállalunk és végezzük.

Munkánk során mindenkor a kifogástalan minőségben elvégzett mérnöki illetve kivitelezési munkát tartjuk szem előtt. Ennek érdekében a minőségbiztosítási rendszert 2000-ben bevezettük. Az MSz EN ISO 9001.:2001 szerinti tanúsítványszámunk: 01-10506/08-05334 ill. 01-10506/08-05334/1.

Telephelyünk, irodánk 2007. szeptember óta új helyen a 1106, Budapest, Halas utca 5. szám alatt található. Irodánkat technikai eszközökkel kellően korszerűen felszereltük, és (PC k, plotter, fénymásoló, geodéziai műszerek – geodiméter mérőállomás, teodolit, szintező műszer, vágányszintező, vágánymérő), melyeket folyamatosan modernizálunk. Társaságunk igen nagyszámú vasút- és útépítési tervet készített, melyek döntő többsége megvalósításra került. A tervezés igen fontos számunkra, mivel megbízások jelentős részének ez a forrása. Emellett a munkák eredményessége (és a létesítmény minősége) szempontjából elengedhetetlennek tartjuk a folyamatos és kellően tevékeny mérnöki jelenlét biztosítását.

Állandó létszámunk    12 fő; 5 fő építőmérnök, 2 fő technikus, 2 fő művezető, 1 fő irodavezető, 1 fő árazó, 1 fő műszaki rajzoló. A dolgozók megfelelő vasúti,– tervezői, műszaki ellenőri, felelős műszaki vezetői, munkavédelmi, minőségbiztosítási jogosultságokkal rendelkeznek, továbbképzésük folyamatos.

Az építőanyagok számára a MÁV-tól bérelünk rakterületet.

Tervezési oldalról elsősorban a MÁV törzs- ill. mellékhálózatán, iparvágányok, ipartelepek vasúti terveit kisebb mértékben utakat tervezünk. Konkrét igény esetén komplett dokumentációt, a szükséges szakágakkal, alvállalkozókkal kiegészítve (biztosító berendezés, villamos felsővezeték, forgalomtechnika, víz, szennyvíz, csatorna, erős-, illetve gyengeáramú hálózat, gázellátás) készítünk. A kivitelezési munkákhoz 6 – 30 fizikai dolgozó külső létszámot foglalkoztatunk.

A kivitelezési munkáinkat a MÁV Zrt., NIF Zrt., BKV Zrt., ipartelep ill. iparvágány tulajdonosok (mint például a Budapesti Szabadkikötő Logisztikai Zrt. vagy Univer Trans Kft.) Önkormányzatok megrendelései alapján végezzük. Az aktuális feladatoktól függően fix 6 – 30 fő külső létszámot foglalkoztatunk.

Orient 9001 logo
Orient 9001

Budapest, 2009. november 11.